Salı, Mayıs 15, 2007

TEKZİP

Bu kadar uzun süredir neredeydin dediğinizi duyar gibiyim. E-muhtıra'dan mı korktum yoksa Fenerbahçe'nin şampiyonluğu mu yazmamı engelledi? Keşke bu nedenler olsaydı; fakat bu kadar süredir yazmamamın nedeni göz bebeğim gibi gördüğüm, her şeyden sakındığım ve listemin başına koyduğum "keko"nun bana ihanet etmesiydi. Bu ihaneti yeni yeni sindirebildim ve böylece bu tekzip (düzeltme) yazısını kaleme aldım.

Olay şöyle gelişti... Yardımcı gurmelerim ve ben her zamanki gibi acıkmış bir halde fiyat/performans skalasının en tepesindeki keko'ya gitmiştik. İçeri girdiğimizde her zamanki gibi gözlerimiz sevecen Erdal Abi'yi aramıştı. Aramıştı aramasına ama Erdal Abi geçen gün "24" yaptığı için yoktu ve yerine suat adındaki adam bakıyordu.

Efendim her zamanki yediklerimizden yedik ve hesabımızı istedik. ( Bu arada yaptıkları künefe rezildi :(. ) Hesap önümüze gelip de hesap kalemlerini gördüğümüzde, belki de yüzyılımızın dramını yaşadığımızı anladık. Hesap 22 ytl gelmişti ve hesap kalemlerinin arasında "kuver" vardı. Bize "kuver" yazmak ha!

keko'yu listede hakkettiği yere gönderiyor, kendilerine sonraki hayatlarında başarılar diliyoruz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sayın gurmem sizi tebrik ediyorum.sizin her gittiğiniz yere gitmeye çalıiıyorum.siz çok sık gittiğiniz için yetişemiyorum.allhtan tam keko ya gitmeyi planlamıştım bu düzeltmeniz çıktı boşuboşuna gidip üzülecektim teşekkürler.bizi sıklıkla ikaz edin lütfen.hayatta başarılar dilerim. e.a.